Dlatego też duża ilość polskich firm użytkujących naczepy ciężarowe zazwyczaj po 4 - 5 latach ich użytkowania wymienia na nowsze. Do tego można dodać wciąż poprawiający się stan dróg w Polsce.
Dzięki temu sprzedaż naczep ma ogromne szanse dalszego rozwoju. Mimo takiej sytuacji wciąż odczuwalny jest niedosyt dobrej infrastruktury, zaplecza oraz zasad zachęcających do stosowania tego typu środków komunikacji. To z kolei powoduje, że zaciekawienie nim ze strony przedsiębiorstw transportowych, jest jeszcze ciągle zbyt małe. Inną przeszkodę, stanowi potrzeba dopasowania naczep ciężarowych, w tym także chłodniczych, do przewożenia taborem kolejowym. Na korzystną sprzedaż naczep można liczyć dzięki stale zwiększającego się popytu wschodnich rynków, zwłaszcza na naczepy ciężarowe przechodzone.
Przedsiębiorstwa specjalizujące się w dzierżawie, leasingu oraz sprzedaży naczep ciężarowych oferują klientom opcje wyboru
najkorzystniejszej dla siebie formy nabycia interesującego go środka transportu.
Odbiorcy mają do wyboru elastyczny czas obowiązywania umowy. Dla klientów dzierżawa naczep to nie małe pożytki: nieduże pierwotne zaangażowanie kapitału własnego, możliwość zaliczania opłat za użytkowanie w koszty uzyskania przychodu, możliwość dokładnej kontroli opłat eksploatacji pojazdów. Pomimo tego dzierżawa naczep nie jest w Polsce jeszcze tak wszechobecną postacią nabycia środków transportu ciężarowego jak leasing, czy pożyczka. W Polsce najem jest dość świeżą formą pozyskania środków transportu. Polscy przedsiębiorcy nie zdążyli się jeszcze do niej przystosować.
Kliknij ten link i sprawdź tu zarządzanie nieruchomościami wrocław analogiczne informacje na ten temat - one z całą pewnością Cię zaciekawią, zatem nie wahaj się za długo:)
Nie bez znaczenia jest mentalność niektórych przedsiębiorców, którzy ciągle uważają, że muszą być posiadaczami samochodów.
Inne informacje: koniecznie sprawdź