Sprzedaż wysyłkowa. Warianty katalogów w sprzedaży wysyłkowej – sprawdź na ten temat więcej

Handel wysyłkowy ma jedno efektywne narzędzie. Jest nim katalog, za pomocą którego przedsiębiorstwo może przedstawić swoim potencjalnym nabywcom proponowane przez siebie towary oraz efektywnie zachęcić ich do dokonania kupna. Czym jest katalog, z którego tak entuzjastycznie od ponad stu lat korzystają jednostki trudniące się sprzedażą wysyłkową?

Folder można potraktować jako charakterystyczną lekturę o promocyjnym charakterze. Tutaj zawarte są najważniejsze informacje na temat artykułów oraz ich ceny, w tym miejscu również umieszczone są rady powiązane z procesem składania zamówienia.

Zobacz większą ilość szczegółów, a zgłębisz inne wiadomości, które zapewne także Cię zaintrygują. Nie czekaj więc i użyj strony (https://mdlabels.pl/kontakt/).

Przeważnie folder swą formą przypomina barwne pismo, choć spotkać można się także z folderami, które przywodzą na myśl bardziej rozbudowaną broszurkę. W zależności od wariantu oferowanych towarów możemy wyróżnić foldery artykułów konsumpcyjnych oraz katalogi towarów inwestycyjno - zaopatrzeniowych. Te pierwsze kierowane są przeważnie do klientów pojedynczych. Na ogół w takich katalogach opisywana jest konfekcja, sprzęty AGD, książki, meble oraz inne produktu powiązane z wyposażeniem domu. Katalogi przedstawiające towary inwestycyjne jak też zaopatrzeniowe są już kierowane do innych firm. Tutaj, ze względu na specyfikę adresatów folderu, nadzwyczaj duże znaczenie ma zamieszczenie szczegółowych informacji, tak ważnych w każdej branży.

sprawdź zalety katalogów klejonych

Autor: Natasia Causse
Źródło: http://www.flickr.com

Katalogi można podzielić również pod względem pełnionych przez nie funkcji. Obok tak częstokroć napotykanych katalogów sprzedaży wysyłkowej spotkać można także takie, jakich głównymi celami są promocja i rozpowszechnianie wiadomości na temat firmy jak też wyrobów. Nadrzędnym celem będzie tu nie tyle sama sprzedaż, co jej skuteczne wspieranie - druk katalogów klejonych. Foldery możemy podzielić również ze względu na prezentowany w nich asortyment. Wiele różnych towarów można odnaleźć w katalogach ogólnych, których przeciwieństwem są katalogi specjalistyczne, kierowane do konkretnych grup konsumentów.

Katalogi klejone to dzisiaj jeden z najczęściej stosowanych prospektów reklamowych. Charakteryzują się tzw. płaskim grzbietem, tj. wszelkie elementy katalogu (karteczki oraz okładka) scalone są ze sobą za pomocą kleju, a więc metodą klejenia. Zakończony w tenże sposób grzbiet katalogów w znacznym stopniu ułatwia ich przechowywanie. Druk katalogów klejonych znajduje się dzisiaj w ofercie większości drukarni.